marketing en e-commerce

Binnen de Marketing en E-Commerce-afdeling bouwen we met een ambitieus teams aan een mooi merk dat klanten inspireert om hun emoties te uiten. We bedenken nieuwe campagnes en werken aan onze (digitale) communicatie strategie om zo veel mogelijk klanten op de juiste plek en op het juiste moment te bereiken. 

Binnen de Digital afdeling van Hallmark werken we samen aan innovatieve oplossingen om onze klanten te verrassen en te inspireren. Ons team is enthousiast en gedreven om de digitale wereld van Hallmark naar een hoger niveau te tillen. De online klantbeleving staat centraal en we zijn continu bezig met het verbeteren van ons aanbod in kaarten en cadeaus.

In dit team is geen dag hetzelfde. We bedenken impactvolle campagnes en werken aan slimme strategieën. We optimaliseren onze owned en paid kanalen door middel van data, testen, de nieuwste tools en spelen in op de laatste trends en ontwikkelingen. Zo zorgen we ervoor dat we onze klanten altijd op het juiste moment en op de juiste plek bereiken. We spelen niet alleen in op de behoeften van onze klanten, maar willen ook graag hun verwachtingen overtreffen. Hierdoor bouwen we aan loyale Hallmark-gebruikers die graag bij ons terugkomen wanneer ze iemand willen verrassen met een kaart of cadeautje.

In het digital team staan synergie, kennisdeling en fun voorop. Dit zorgt niet alleen voor betere resultaten, maar ook voor een gezellige en inspirerende werkomgeving. Waar je ook mee bezig bent, iedere dag biedt nieuwe uitdagingen en kansen om te groeien.

In het Marketing & Insights team worden alle marketingactiviteiten voor de fysieke winkels opgepakt. Je kunt denken aan campagnes en promoties rondom seizoenen of collecties, in-store branding, een optimale presentatie van onze producten, maar ook partnerdagen, beursdeelnames en het ontwikkelen van ons eigen magazine behoren tot de werkzaamheden. Net als in het digital team, werken we in het Marketing & Insights team op basis van data en marktonderzoek om het rendement van de marketingactiviteiten te maximaliseren. Uiteraard vinden we het belangrijk om kennis en inspiratie met elkaar te delen; dit doen we niet alleen op de informele borrels en uitjes, maar ook door van elkaar te leren.

“Met een ambitieus team bouwen we aan een mooi merk dat klanten inspireert om hun emoties te uiten.”