cultuur

Binnen Hallmark vinden we écht contact vanzelfsprekend, maar maken we het graag bijzonder. Elkaar raken, hoe klein of groots de verrassing ook is, doe je met een persoonlijke boodschap. Zo ben je attent op elk moment. We versterken waardevolle relaties door mensen te inspireren hun hart te laten spreken, iedere dag opnieuw.

Deze denkwijze vind je terug bij iedere Hallmarker. Iedereen doet zijn of haar best om dagelijks een steentje bij te dragen aan onze missie. We inspireren en dagen alle Hallmarkers uit om buiten de lijntjes te kleuren, want zo kom je op nieuwe en frisse ideeën. De cultuur binnen Hallmark is heel gezellig en vertrouwd. Iedereen heeft hart voor de zaak en je weet wat je aan je collega’s hebt. Hard werken hoort erbij, maar er zijn ook genoeg momenten waarbij er ruimte is voor gezelligheid.

De klant staat binnen Hallmark centraal, of het nu een waardevolle retail partner is of de consument die dagelijks kaartjes stuurt. Om de wensen van al onze klanten te kunnen vervullen, werken wij in een nieuwe organisatiestructuur met multidisciplinaire teams. Zo krijgen we steeds meer inzicht in de behoeften, doelen en uitdagingen voor de toekomst.

Hoe werkt dit precies?

  • Data gedreven werken: we baseren onze activiteiten op cijfers en onderzoek. Zo kunnen we specifiek inspelen op wensen van de klant en deze de juiste producten en diensten bieden.
  • Wendbaar en eigenaarschap: niet alleen het managementteam neemt beslissingen, maar besluitvorming vindt gezamenlijk plaats binnen de teams. Zo is iedereen betrokken en neemt elke Hallmarker zijn of haar stukje verantwoordelijkheid.
  • Samen: we stellen teams samen vanuit meerdere afdelingen met ieder zijn of haar specialisme, met als focus de klant. Zo krijg je een goede mix van specialisten en wordt er concreter en meer betrokken gewerkt.

‘De cultuur binnen Hallmark is heel gezellig en vertrouwd. Iedereen heeft hart voor de zaak en je weet wat je aan je collega’s hebt.’

Diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusiviteit

Binnen Hallmark zijn we allemaal uniek, maar ook gelijk aan elkaar. We stimuleren een inclusieve cultuur waarin iedereen zich welkom en veilig voelt én zichzelf kan zijn. Binnen Hallmark is er ruimte voor verschillen en benutten we de unieke kracht en kennis van elke collega. Een mix van zienswijzen, culturen, ervaringen en kennis zorgt voor een uitgebreid palet met inzichten, oplossingen en producten voor onze klanten.

Uitgelichte vacatures

Marketing en E-Commerce
Als online merchandiser zorg je ervoor dat je samen met je collega's zorgt voor de beste gebruikerservaring op de website en app. Duik in de data, maak verbeterplannen en voer ze uit. En daarnaast werk je ook nog aan de nieuwe website.