customer service

De Customer Service afdeling is hét visitekaartje van Hallmark voor onze online- en retail klanten.

Voor ons staat de klant en zijn of haar wensen op nummer 1. Ons doel is om de klanten een echte Hallmark beleving te geven met een hartelijke en behulpzame service.

We denken in oplossingen en zijn verantwoordelijk voor het afhandelen van inkomende telefoongesprekken, email, chats en social media berichten. Het team zorgt ervoor dat klanten zich gehoord en geholpen voelen bij vragen, het uiten van een klacht, tijdens het maken van de perfecte kaart of kiezen van een passend cadeau.

Bovendien heeft het team ook een signaleringsfunctie: als er veel dezelfde inhoudelijke vragen binnenkomen, dan geven zij dat proactief aan bij andere afdelingen en onze partners, zodat hierop ingespeeld kan worden.

Binnen het team heerst een goede sfeer en is iedereen betrokken. We werken samen en maken gebruik van elkaars expertise. De missie van het team is om net dat stapje verder te gaan om klanten te verrassen en blij te maken.

“Ons doel is om de klanten een echte Hallmark beleving te geven met een hartelijke en behulpzame service.”