Customer Service Medewerker

Rietbaan 48 Capelle aan den IJssel

Customer Service

Hier kom je terecht

Binnen Hallmark maak je deel uit van de afdeling Digital. Wij werken met een Customer Service team dat bestaat uit 5 gepassioneerde professionals die geloven dat je hobby ook je werk moet zijn. Samen met jouw team heb jij de missie net dat stapje verder te gaan om klanten te verrassen en blij te maken. 

Zo ziet jouw rol eruit

In deze functie heb jij als doel iedere (potentiële) klant een passende service en glimlach te bezorgen. 

Jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden als Customer Service medewerker zijn: 

  • Het afhandelen van inkomende telefoongesprekken en chats; 
  • Het beantwoorden van binnengekomen email; 
  • Je biedt klanten op jouw behulpzame manier een echte Hallmark (positive vibes) beleving; 
  • Klanten verrassen met een handgeschreven kaart en/of cadeau. 

Je bent werkzaam op ons hoofdkantoor te Capelle aan den IJssel. Ons kantoor is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer! Natuurlijk mag je ook met de auto of fiets komen :-) 

Zijn we een match?

Teamplayer, proactief en bij drukte blijf je kalm en behulpzaam. Dit zijn eigenschappen die jou omschrijven.

Check, check, dubbelcheck

Een vriendelijke houding en uitstraling, teamplayer, behulpzaam, proactief en een tikkeltje stressbestendig. Dit zijn eigenschappen die jou omschrijven. Maar wil je echt slagen in deze rol, dan beschik jij over de volgende musthaves:

  • Je bent zsm flexibel beschikbaar tussen 08:45 – 19.30uur.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en bent niet bang om af en toe Engels te spreken of te schrijven; 
  • Voorkeur richting Commercieel Medewerker of een vergelijkbare opleiding; 
  • Je kunt goed overweg met Word, Excel en Outlook; 
  • Je bent proactief en denkt snel in oplossingen; 
  • Je bent vriendelijk en hebt een prettige telefoonstem; 
  • Onze merkwaarden hartelijk, optimistisch, uitgesproken en samen zijn op je lijf geschreven. 

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris 
  • Vakantiegeld 
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkmogelijkheden: vergoeding/dag & thuiswerkvoorzieningen
  • Personeelskorting 

Ben jij er klaar voor om als customer service medewerker aan de slag te gaan?

Herken jij jezelf volledig in bovenstaand profiel en maak je graag onderdeel uit van het Customer Service team? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren met je CV en motivatiebrief via de 'Solliciteren'-knop

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieprocedure

  • Wij sturen je een digitale ontvangstbevestiging van jouw ingediende sollicitatie.
  • Wij bekijken jouw documenten en beoordelen in overleg of er sprake van een match is. Het kan ook zo zijn dat we een andere vacature hebben waar je beter bij past.
  • In een telefonisch gesprek maken we kennis met elkaar en is er gelegenheid om vragen te stellen voor beide partijen.
  • Wanneer het klikt, plannen we een eerste interview in. Digitaal of bij ons op kantoor.
  • In totaal hebben we maximaal 3 gesprekken, mogelijk een assessment en/of een referentie check voordat we overgaan tot een arbeidsvoorwaardelijk voorstel.
  • Ben jij onze nieuwe collega? Welkom bij Hallmark!

Extra voordelen

  • Een bijzonder hartelijk welkom waarbij je de tijd krijgt om iedereen te leren kennen.

  • Een gezellige, informele bedrijfscultuur vol samenwerkingen, inspiratiesessies, events, workshops, team-uitjes.

  • Volop mogelijkheden om jezelf (persoonlijk) verder te ontwikkelen.

  • Een persoonlijk budget om al je vrienden en familie een kaartje of een gift te sturen

Heb je vragen?

email-icon-round-shadowCreated with Sketch.

Gabriëlla Brussé, HR Business Partner

careers@hallmark.com

Instellingen

Deze website gebruikt cookies die nodig zijn om de website te laten functioneren. Daarnaast gebruiken we cookies die op anonieme wijze het gebruik van de website bijhouden. Onze cookies dienen nadrukkelijk niet om je te volgen of om je iets te verkopen.

Functionele cookies

Deze cookies zijn nodig om het inloggen en het solliciteren mogelijk te maken. Ook zorgen ze ervoor dat je niet bij ieder bezoek opnieuw de cookie-melding te zien krijgt. Je kunt deze cookies niet uitschakelen.

Analyse cookies

We willen graag de website steeds verder verbeteren. Welke pagina’s zijn populair en welke worden nauwelijks bezocht? Om daar achter te komen gebruiken wij Google Analytics. Het gaat om aantallen bezoekers en niet om wie de bezoekers zijn. We zorgen daarom dat jij als bezoeker niet herkenbaar bent. Help je mee de website te verbeteren door het inschakelen van de analyse cookies?