Binnen Hallmark maak je deel uit van de afdeling Digital. Wij werken met een Customer Service team dat bestaat uit 5 gepassioneerde professionals die geloven dat je hobby ook je werk moet zijn. Samen met jouw team heb jij de missie net dat stapje verder te gaan om klanten te verrassen en blij te maken.
In deze functie heb jij als doel iedere (potentiële) klant een passende service en glimlach te bezorgen.
Jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden als Customer Service medewerker zijn:
Je bent werkzaam op ons hoofdkantoor te Capelle aan den IJssel. Ons kantoor is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer! Natuurlijk mag je ook met de auto of fiets komen :-)
Teamplayer, proactief en bij drukte blijf je kalm en behulpzaam. Dit zijn eigenschappen die jou omschrijven.
Een vriendelijke houding en uitstraling, teamplayer, behulpzaam, proactief en een tikkeltje stressbestendig. Dit zijn eigenschappen die jou omschrijven. Maar wil je echt slagen in deze rol, dan beschik jij over de volgende musthaves:
Herken jij jezelf volledig in bovenstaand profiel en maak je graag onderdeel uit van het Customer Service team? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren met je CV en motivatiebrief via de 'Solliciteren'-knop
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Een bijzonder hartelijk welkom waarbij je de tijd krijgt om iedereen te leren kennen.
Een gezellige, informele bedrijfscultuur vol samenwerkingen, inspiratiesessies, events, workshops, team-uitjes.
Volop mogelijkheden om jezelf (persoonlijk) verder te ontwikkelen.
Een persoonlijk budget om al je vrienden en familie een kaartje of een gift te sturen