design en product management

Binnen de verschillende squads richten we als Designers en Productmanagers ons op de betreffende doelgroep. Zo zijn we bezig met het analyseren en het ontwikkelen van de kaartcollecties, cadeaumaterialen en het inkopen van gifts. We onderzoeken nieuwe invalshoeken en concepten die de designers uitwerken tot producten waarmee we de klant in het hart willen raken. 

Het belangrijkst voor ons is dat iedere consument met een Hallmark kaart zijn of haar verhaal kan vertellen. Ongeacht het moment en de stemming moet de boodschap goed overkomen bij zowel verzender en ontvanger.

Onze designers verdiepen zich in stromingen en trends die overal vandaan komen. Bijvoorbeeld uit de reis-, mode- en interieurwereld, maar het kan ook inspiratie zijn die voortkomt uit het nieuws, social media of een persoonlijke ervaring. De unieke combinatie van beeld en tekst die hieruit voortkomt, zorgt voor het onderscheidende kaartenassortiment van Hallmark.

 

“Het belangrijkst voor ons is dat iedere consument met een Hallmark kaart zijn of haar verhaal kan vertellen.”